Iklan 'Coke' Di Eropah....... .

Perhatikan Iklan di bawah, apa pandangan anda..?
Ini adalah petikan di antara iklan iklan 'Coke' yang di terbitkan di Eropah












Renung renungkan lah wahai saudara saudari.
Jika anda cintakan MARUAH ISLAM, sebarkanlah.
Kita ANTI YAHUDI Tapi mengapa kita masih terus menyokong produk ini.
Biadap sungguh mereka MEMPERSENDAKAN Islam.
Masih Nak Minum Coke Lagi .?

This is another example,






















Saya bersa pelik dengan insan yang tidak kisah dengan masalah ini, mereka tetap membeli produk ini demi memuaskan hawa nafsu sedangkan mereka tahu bahawa tindakan mereka itu membunuh saudara seIslamnya. Jikalau memboikot pon kita x mampu buat, macam mane kita hendak menolong saudara kita ataupon kita tak rasa yang mereka tu saudara kita ataupon kita yang x rase yang kita ni ade perikatan saudara seIslam tapi jangan kita kata yang kita ni bukan Islam sudah(for muslim la).

This is the least we can do, if we can't go against them(the Zionis) by person, at least by boycotting them we can stop raising the fund for 'Kill The Muslims' project.

Remember this is not a paksaan but more to 'wake up' process, Al-Qoran pon ada tertulis yang ayatnya bermaksud:-

"Aku tidak akan mengubah sesuatu kaum itu melainkan mereka yang mengubah diri mereka sendiri"
So nobody can force you to change but it is you who can change yourself BUT in the process of changing we have to force ourselves to change and nobody can do that except yourself.
Renung-renungkanlah, ingat-ingatkanlah, yang baik itu datang daripada Allah, yang buruk itu juga datang daripada Allah tapi disandarkan pada diri saya dan yang baik itu jadikan iktibar dan jadikan yang buruk itu sempadan.
Assalammualaikum.

Comments